Horeca
Behoud van intimiteit en beperken van achtergrondgeluiden. Een aangename akoestiek draagt bij aan een aangenaam langer verblijf en dus ook een verbetering van de omzet.
Retail/winkels
Terugdringen van nagalm en reflectiegeluid. Door een actieve omgeving ontstaan er diverse geluiden. Het opvangen van deze "ruis" veraangenaamd het verblijf van de klant.
Klaslokaal/spreekruimte
Verbeteren van de spraakverstaanbaarheid. Het bereiken van een publiek in een ruimte zonder te hoeven schreeuwen.
Sportzaal
Terugdringen van nagalm en reflectiegeluiden. Door de toepassing van harde materialen in de ruimte is er een grote mate van reflectiegeluid wat de verstaanbaarheid bemoeilijkt en over het algemeen erg vermoeiend is.
Kantoor
Beperken van achtergrondgeluiden. Dit bevordert de concentratie en daarmee de productiviteit van de medewerkers. Een aangename akoestiek resulteert vaak in een afnemend ziekteverzuim.